رباتیک

ترویج فناوری و تکنولوژی رباتیک

رباتیک

ترویج فناوری و تکنولوژی رباتیک

SpaceRobot store
SpaceRobot
رباتیک

وبلاگی برای ترویج فناوری و تکنولوژی رباتیک

ششمین کنفرانس بین المللی ایکرام

اسلاید شو

معرفی ربات جدید Misty I از سوی شرکت Misty Robotics

چهارشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۱۸ ق.ظ

به گزارش وبلاگ SpaceRobot،

سازندگان Sphero  رباتی را طراحی کرده اند تا کسانی که تجربه ای در برنامه نویسی رباتیک ندارند به راحتی بتوانند برنامه های مختلفی را روی ربات اجرا کنند.

misty i

در ماه می سال 2017 ، درآمد Misty Robotic نزدیک به 11.5 میلیون دلار  افزایش یافت و در نتیجه خود را از شرکت اصلی یعنی Sphero جدا کرد، یکی از پروژه های Sphero رباتی بود که Ian Bernstein روی آن کار می کرد که در پایان Misty آن را رونمایی کرد.

اعلامیه خبر گزاری spin-out :

      " چشم انداز Misty Robotic قرار دادن یک ربات ساده در هر خانه و یا محل کار است. این رباتها به  عنوان دوستان ما و همکاران ما جزوی از خانواده و شغل ما خواهند شد تا کارهای مفیدی برای انسانها انجام دهند. برقراری ارتباط با انسانها به طور ایمن مانند فیلمهای علمی تخیلی در این ربات دیده می شود. Misty Robotics ماموریت خود را با انتشار اولین ربات خود و یک سیستم مشترک و جامع برای توسعه رباتها آغاز خواهد کرد. "

در کوتاه مدت آنها یک پلتفرم برای توسعه دهندگان طراحی می کنند، نه فاراد آشنا با رباتیک ، بلکه برای توسعه دهنگان نرم افزاری و افرادی که تجربه برنامه نویسی رباهای را ندارند.

Misty  اعلام کرده است که نمونه اولیه و نسخه آزمایشی Misty I طراحی شده است تا شرایط را برای ایجاد "برنامه قاتل" به وسیله توسعه دهندگان و پژوهشگران بر روی رباتهای شخصی فراهم کند.

در ادامه شماتیک معرفی ربات را ملاحضه می کنید:

misty i


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی